Pytania i odpowiedzi
Wstęp
Co oferuje internetowy sklep GALLART.PL?
Oferujemy państwu możliwość stworzenia obrazu wydrukowanego na płótnie malarskim, oprawionego w profesjonalny blejtram.
Mogą państwo zaprojektować obraz samodzielnie korzystając z naszego kreatora obrazu, wystarczy przesłać nam swoje ulubione zdjęcie lub wybrać je z m.in Facebooka lub Instagrama.
Nasz kreator obrazu oferuje szeroki wachlarz możliwości - mogą państwo dobrać odpowiedni format, wybrać rodzaj płótna, skadrować zdjęcie, poprawić kolorystykę, zdecydować czy obraz
będzie oprawiony w dodatkową ramę zewnętrzną i wiele wiele innych, wszystko to stworzone zostało dla państwa wygody, abyście mogli stworzyć swoje własne małe dzieło sztuki
Pytania i odpowiedzi
Jak dokonać zamówienia obrazu z własnego zdjęcia?
W górnym menu wystarczy kliknąć opcję Obraz ze zdjęcia, a następnie wybrać jedną z możliwych opcji przesłania nam zdjęcia - z własnego komputera, z Facebooka lub z Instagrama.
Mogą państwo również zakupić zdjęcie na stronie fotolia.pl, z którego automatycznie zostanie stworzony obraz.
Po dokonaniu wyboru zostaną państwo przekierowani do naszego kreatora obrazu.
Dlaczego nie mogę wgrać swojego zdjęcia?
Minimalną rozdzielczością jaką musi mieć zdjęcie, z którego wykonamy dla państwa obraz jest 500 x 500 pixeli.
Zależy mi na zdjęciu, którego nie mogę wczytać! Co robić?
Jeżeli nie posiadają państwo zdjęcia o większej rozdzielczości niż wymagana prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub wysłanie e-maila. Dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować państwa zamówienie.
Nasz adres e-mail to: biuro@gallart.pl
W wiadomości prosimy o wysłanie zdjęcia oraz wymiarów jakie ma mieć obraz, przeanalizujemy zdjęcie i postaramy się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie.
Jak poprawić jakość zdjęcia, z którego stworzony zostanie obraz?
W kreatorze obrazu należy kliknąć Więcej opcji, w menu rozwijanym będą państwo mogli wybrać kolorystykę obrazu tj. kolorowy, sepia lub czarnobiały, a także poprawić odcień i nasycenie barw, a także jasność i kontrast.
Mogą państwo również wybrać jak wyglądać będą boki obrazu - czy bedzie to rama zewnętrzna dostępna w siedmiu kolorach, może to być odbicie lustrzane lub boki zadrukowane w jednym kolorze.
Istnieje również możliwość zamówienia samego, zrolowanego płótna bez blejtramu, a także zestawu do samodzielnego złożenia - w skład takiego zestawu wchodzi płótno, blejtram, kliny napinające oraz zawieszka.
Czy mogę zamówić obraz kilkuczęściowy z własnego zdjęcia?
Owszem jest to możliwe, jednak takie zamówienia prosimy składać indywidualnie drogą mailową: biuro@gallart.pl
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze, liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.
W szczególnych przypadkach (np. w okresie świątecznym) o wydłużonym terminie realizacji zamówienia będziemy informować państwa drogą mailową.
Jakie są formy płatności?
Mogą państwo dokonać płatności za pośrednictwem systemu DotPay lub tradycyjnym przelewem bankowym.
Czy mogę zapłacić za obraz przy odbiorze?
Z uwagi na unikalność każdego zamówienia, możliwa jest jedynie przedpłata.
Czy mogę zamówić własnego kuriera po odbiór paczki?
Korzystamy jedynie z usług firmy kurieskiej DPD.
Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej?
Tak. W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem biuro@gallart.pl
Dostałem uszkodzoną przesyłkę! Co mam zrobić?
Wszystkie paczki przygotowujemy do wysyłki w sposób solidny, zgodnie z wymogami firmy kurierskiej DPD.
Jednak w przypadku uszkodzeń konieczne jest spisanie protokołu reklamacyjnego. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacji firmy kurierskiej by sporządzić protokół szkody, a następnie przesłanie nam skanu dokumentu na adres biuro@gallart.pl
Będzie to stanowiło podstawę do reklamacji oraz ponownego wykonania obrazu.